Principiu è Applicazione di Sterilizazione UV Ultraviolet: A sterilizzazione UV hà una longa storia.In u 1903, u scientist danese Niels Finsen hà prupostu a fototerapia muderna basatu annantu à u principiu di sterilizazione di luce è hè stata premiata u Premiu Nobel in Fisiologia o Medicina.In u seculu passatu, a sterilizazione UV hà ghjucatu un rolu impurtante in a prevenzione è u trattamentu di e malatie infettive acute in l'omu, cum'è l'incidentu di "dui insetti" in l'America di u Nordu in l'anni 1990, SARS in Cina in 2003, è MERS in u 2003. Mediu Oriente in 2012. Ricertamenti, per via di u seriu focu di u novu coronavirus (2019-nCoV) in Cina, a luce UV hè stata ricunnisciuta per a so alta efficacità in l'uccisione di virus, diventendu un mezzu impurtante per cuntrullà a diffusione di l'epidemie è assicurà. salvezza di vita.
Principio di sterilizzazione UV: a luce UV è suddivisa in banda A (da 315 a 400 nm), banda B (da 280 a 315 nm), banda C (da 200 a 280 nm) e UV di vacuum (100-200 nm) a so gamma di lunghezze d'onda.In generale, a luce UV C-band hè aduprata per a sterilizazione.Dopu esse esposti à a luce UV in banda C, l'acidu nucleicu (RNA è DNA) in i microorganismi assorbanu l'energia di i fotoni UV, facendu chì i coppie di basi si polimerizzanu è impediscenu a sintesi di proteine , chì rende i microorganismi incapaci di ripruduce, ottenendu cusì scopu di sterilizazione.
Vantaghji di a sterilizazione UV:
1) A sterilizazione UV ùn pruduce agenti residuali o sottoprodotti tossichi, evitendu a contaminazione secundaria à l'ambiente è l'ossidazione o a corrosione di l'uggetti sterilizzati.
2) L'equipaggiu di sterilizazione UV hè faciule d'installà è di mantene, hà un funziunamentu affidabile, è hè pocu costu.Sterilizzatori chimichi tradiziunali cum'è u cloru, u diossidu di cloru, l'ozonu è l'acidu peraceticu sò sustanzi altamente tossichi, inflammabili, splusivi o corrosivi chì necessitanu esigenze di sterilizazione strette è speciali per a produzzione, u trasportu, u almacenamentu è l'usu.
3) L'sterilizazione UV hè un spettru largu è altamente efficiente, capace di tumbà a maiò parte di l'organismi patogeni cumpresi protozoi, batteri, virus, etc. A dosa di radiazione di 40 mJ / cm2 (di solitu ottenibile quandu i lampi di mercuriu di bassa pressione sò irradiati à una distanza di un metru per un minutu) pò tumbà u 99,99% di i microorganismi patogeni.
A sterilizazione UV hà un effettu battericida à spettru largu è altamente efficiente nantu à a maiò parte di i microorganismi patogeni, cumpresu u novu coronavirus (2019-nCoV).In cunfrontu cù i sterilizatori chimichi tradiziunali, a sterilizazione UV hà i vantaghji di nisuna contaminazione secundaria, operazione affidabile è alta efficienza in a morte di i microorganismi, chì ponu esse di grande valore in u cuntrollu di l'epidemie.
Tempu di Postu: Aug-01-2023