page_banner

Sterilizzatore à l'ozonu

U principiu di u trattamentu di l'ozone di l'acqua residuale:

L'ozonu hà una capacità d'ossidazione assai forte.In u trattamentu di l'acqua residuale, a forte capacità d'ossidazione di l'ozonu hè aduprata.Dopu u trattamentu cù l'ozonu, ùn ci hè micca contaminazione secundaria o sottoprodotti tossichi.A reazzione trà l'ozone è l'acqua residuale hè estremamente cumplessa è implica i seguenti prucessi: prima, e molécule di gas d'ozone diffonde da a fase di gas à a regione interfaccia.Allora, quandu e cuncintrazioni di i reactanti in e duie fasi righjunghjenu un livellu apprussimativu à l'interfaccia, presentanu un statu di equilibriu fisicu;dopu, l'ozonu sparghjerà da a regione interfacial à a fase liquida è sottumette una reazzione chimica.

Sterilizzatore à l'ozonu 1

A diffusione di i prudutti di reazzione hè iniziata basatu annantu à u gradiente di cuncentrazione.Sutta diverse azzioni biochimiche è fisicochimiche, l'ozonu pò trasfurmà a materia urganica di altu pesu moleculare in l'acqua residuale in sustanzi di pocu pesu moleculare è trasfurmà sustanzi non reattivi in ​​sustanzi reattivi.Dunque, l'ozonu ùn riduce micca significativamente a materia urganica in l'acqua residuale, ma pò utilizà a so forte capacità d'ossidazione per cambià a struttura è e proprietà di i contaminanti organici, è trasfurmà a materia urganica difficiuli di degradazione o di degradazione longa in sustanzi di molécule chjuche facilmente ossidabili. .

U principiu di u trattamentu di l'ozonu di l'acqua residuale si basa principarmenti nantu à e molécule d'ozone è i radicali idrossilici pruduciuti in a so fase acquosa per degradare i composti aromatici cum'è fenol, toluene è benzene.U prucessu di trattamentu pò esse realizatu da dui camini.

A prima via hè l'oxidazione diretta.A causa di e so proprietà nucleofili è elettrofili, l'ozonu pò facilmente reagisce cù a materia urganica in l'acqua residuale, attaccà i gruppi funziunali di inquinanti cum'è fenoli è aniline, è pruduce l'acidi biodegradabili.

A seconda via implica a generazione catalitica di radicali idrossilici da e molécule O3, iniziendu una reazzione in catena chì indirettamente ottene l'ossidazione è a degradazione di diversi tipi di contaminanti organici, ottenendu u trattamentu di l'acqua residuale industriale.

Basatu nantu à studii passati, u trattamentu di l'ozonu si basa principarmenti nantu à e molécule d'ozone è i radicali idrossilici pruduciuti in a so fase acquosa per degradare i composti aromatici cum'è fenol, toluene è benzene.Per quessa, ci sò dui percorsi di trattamentu: l'ossidazione diretta, chì sfrutta e proprietà nucleofili è elettrofili di l'ozonu per inizià una reazione cù i contaminanti è pruduce l'acidi biodegradabili, è l'ossidazione indiretta, chì implica a generazione catalitica di radicali idrossilici da molécule O3 per oxidà. è riduce a dimensione di i contaminanti organici, ottene u trattamentu efficace di l'acqua residuale industriale.

L'applicazioni specifiche di i generatori d'ozonu in u trattamentu di l'acqua residuale includenu diversi rami di u trattamentu di l'acqua residuale, cum'è acque reflue domestiche, impianti di depurazione, acque reflue industriali, acque reflue organiche, acque reflue di stampa tessili e tintura, acque reflue mediche, acque reflue di acquacoltura, acque reflue contenenti fenoli, acque reflue di fabbricazione di carta, acque reflue di abbronzatura, acque reflue di fabbrica alimentari, acque reflue di fabbrica farmaceutica, etc.

In u campu di u trattamentu di a qualità di l'acqua, i generatori d'ozonu ponu ancu esse aduprati per u trattamentu di l'acqua purificata, impianti di trattamentu di l'acqua di u rubinettu, fabbriche di bevande, acqua potabile, acqua minerale, acqua trasfurmata per fabbriche alimentari, acqua di l'uspidale, acqua di pozzu, acqua di superficia. fornitura d'acqua secundaria, è acqua riciclata.


Tempu di Postu: Aug-01-2023